torstai 10. lokakuuta 2013

Kummipojan villasukat ja heräteostos

Mulla on näköjään mukavasti aikaa päivitellä blogia.. Eihän mulla ole enää töiden ohella mitään tekemistä! Hurraa! Mua vaivaa paha neulomisvimma. Johtuu varmasti syksystä, pimenevistä illoista ja kylmenevästä säästä. Onneksi on paljon vapaita iltoja.

Aloitin eilen neulomaan villasukkia pian vuoden ikäiselle kummipojalle. Etenee kovin joutuisasti. Johtuu varmaan siitä, että koko on pieni :) Lanka on Sandnes Garnin Sisua, jota mulla tuntuu olevan varastoissa loputtomasti. Tai sitten muksujen sukkiin menee vaan niin vähän, että muutamalla kerällä vaatettaisi koko päiväkodin. Malli on perusvillasukka, kai olen sen alunperin opetellut Novitan sivuilta. 



Töiden jälkeen käväisin Villavyyhdissä, se kun on kivasti työmatkan varrella. Tarkoitus oli ostaa pingotussetti. Olen jo jonkin aikaa miettinyt sellaisen hankkimista ja nyt kun Herbivore-huivi odottaa pingotusta, ajattelin sen viimein käydä ostamassa. Vaan eipä ollut Villavyyhdissä niitä juuri nyt, mutta onneksi tulossa. Nyt täytyy vaan jäädä odottamaan sähköpostia. Lankakaupasta ei vaan jotenkin voi lähteä ostamatta mitään, vaikka sitä mitä alunperin lähti hakemaan ei ollutkaan. Oon haaveillut harmaasta huivista ja toisaalta himoinnut kimallelankaa. Villavyyhdissä oli Lanitium ex Machina Kimallesukka -lankaa, ihanassa harmaan sävyssä :) Langasta tulee ihana juhlava huivi :) Vielä täytyy löytää jokin kiva malli.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti